MotorStorm (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 17 sklepach w cenie od 89,00 zł do 276,00 zł



Zamówienie przedpremierowe: Zamów i zarezerwuj swój egzemplarz już teraz - gra zostanie do ciebie wysłana w piątek, 30 marzec 2007. Dostawa za darmo!

MotorStorm to przede wszystkim bezkonkurencyjna, ogromna swoboda, pozwalająca naprawdę poczuć moc off-roadowego szaleństwa, w której Gracz czerpie ogromną radochę z odkrywania, którędy to można sobie pojechać.Zapomnijcie o tym, że ktoś Wam smęcił o szarpiącej animacji i braku dynamiki. To były ułomności wczesnych wersji, po których nie ma już śladu. Pozostała za to niezwykła szczegółowość wykonania, wspaniałe efekty świetlne, niezwykle rozbudowane tereny wyścigów, stopniowe uszkodzenia pojazdów, świetna fizyka, urzekająca praca zawieszenia i różne szczególiki co rusz przykuwające oko. Ot, choćby sprawa samego bieżnika - o ile przy zwykłych samochodach daje znać o sobie umiejętnie wykorzystany bump mapping, tak już w przypadku motorów, quadów czy buggych wyraźnie widać wystające pojedyncze klocki ogumienia. Kapitalnie odwzorowano podłoże - spod kół pryskają kamyczki i błoto, ładnie zdobiąc pojazdy i kierowców, a na wysuszonej słońcem ziemi, za pędzącymi maszynami, prześlicznie wzbijają się tumany kurzu. W cieniu zaś wielkiej skały, gdzie podłoże jest nieco bardziej wilgotne, gdy przeleci po nim wesołe stado ścigających się wariatów, powstaje błoto, w którym pojazd zapada się nieco głębiej i wyraźnie traci przyczepność. Wszelkie ślady pozostawione na trasie nie znikają i są widoczne do końca wyścigu, tworząc wręcz koleiny w co bardziej uczęszczanych miejscach. Jednak zdecydowanie jednym z najmocniejszych atutów MotorStorm są dostępne tu trasy. Zapewne słyszeliście już o skrótach - i owszem, takowe są, ale podkreślanie ich obecności burzy prawdziwy obraz tras, po jakich przyjdzie nam śmigać. To nie tak, że mamy zwykłą drogę i ewentualne skróty, patent jakże znany i eksploatowany w różnych zręcznościowych wyścigach. Tutaj często masz po prostu potężny, zdający się nie mieć sztucznych ograniczeń teren, upstrzony różnymi rampami i innymi ciekawostkami (ot, chociażby trasa biegnąca po pochylonej skale - wjeżdżając na ten odcinek trzeba mieć odpowiednio dużą prędkość, bo inaczej maszyna zsunie się prosto w przepaść).



,

FIFA 08 (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 26 sklepach w cenie od 139,90 zł do 333,00 zł



Opis produktu:

W nowej Fifie mian zaszło naprawdę sporo, w tym jedna naprawdę istotna - dopracowano precyzję podań po ziemi i na dobieg, która zależy teraz od tego, jak długo przytrzymamy przycisk. Bardzo tego brakowało w poprzednich odsłonach FIFY, tym bardziej że w konkurencyjnym PES-ie funkcjonuje to od wielu lat. Podobnie jak wszelkiego rodzaju fake'i przy podaniach i strzałach - tu dochodzi również "udawany" wyrzut z autu i zmyłki przy rzutach wolnych. Wciskając R3 możemy przełączyć się na bramkarza, gdy piłka znajdzie się w obrębie naszego pola karnego.

Dobrą tradycją stało się, że praktycznie każda kolejna FIFA oferuje jakiś nowy tryb. Tegoroczny debiutant to "Be A Pro" - opcja kariery pozwalająca wcielić się w jednego zawodnika. Wybór i wyedytowanie naszego pupila jest kluczowe, bo odtąd będziemy skazani wyłącznie na niego - nie można przełączać się na innych piłkarzy. Troszkę pachnie to pamiętnym Libero Grande, tyle że Elektronicy umiejętnie wpletli ten model w tryby normalnie rozgrywanego spotkania (klasyczna kamera z boku). Ciekawym wariantem jest też tryb "Be A Pro: Co-op Season". Możemy prowadzić swoją karierę sami, ale w każdym momencie może do nas dołączyć 1-3 kumpli, stworzyć własnego grajka i prowadzić go do boju. Zabawa w jednym zespole nabiera rumieńców, zwłaszcza że poza realizowaniem wspólnych celów Gracze jednocześnie rywalizują ze sobą - po każdym spotkaniu jest wybierany najlepszy zawodnik. W zależności od postępów dostajemy przydział punktów rozwoju, które przeznaczamy na tuning atrybutów. Dodatkowe "oczka" zyskujemy za wypełnienie zleconych na mecz zadań. Zaczyna się od banalnej misji oddania strzału na bramkę, ale potem jest już coraz trudniej. Wspomnę jeszcze o ciekawym motywie związanym przede wszystkim z napastnikami. Kamera koncentruje się na piłce, a gdy ta jest pod naszym polem karnym, nie widzimy gdzie dokładnie stoi nasz napastnik. Z pomocą przychodzi radar oraz chorągiewka pokazująca się na dole ekranu, informując czy znajdujemy się na pozycji spalonej. Urywanie się obrońcom i dynamiczne wyjście do długiego podania może mieć kluczowe znaczenie w meczach.

W FIFA 08 znajdziemy naturalnie polską ligę z kompletem beniaminków. Spadkowicze znaleźli się w zakładce "Reszta świata" (jest nawet Pogoń Szczecin). Warto wspomnieć jeszcze o bardziej elastycznym układaniu taktyk dla drużyny i paru dodatkach w Manager Mode, np. możliwości rozgrywania przedsezonowych spotkań towarzyskich.